zaterdag, mei 16, 2009

Communie.

Marit heeft afgelopen zondag de communie gedaan. Na een wekenlange voorbereiding begon de mis om 10 uur. Marit had haar communiekleren van opa Bert en oma Nel gekregen, deze samen met oma Nel en mij al weken geleden uitgezocht. Zaterdagavond al veel voorbereidingen getroffen en 's ochtends al vroeg opgestaan om op tijd bij de kerk te kunnen zijn. De foto's daar zijn door de fotograaf gemaakt, ook enkele gezinsfoto's. Na afloop nog een feestje en Marit voelde zich echt helemaal "jarig". Ze heeft allemaal hele leuke cadeau's gehad!Marit in haar communiekleren....
....mag het buffet openen.
's Avonds nog bij oma Riet geweest zodat zij ook Marit haar kleren kon zien.
Oma is vorige week geopereerd nadat ze was gevallen en haar heup en schouder had gebroken.













1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Marit,

ik vond het ontzettend interessant en mooi in de kerk. Ik heb mijn ogen uitgekeken en vooral de harmonie die heel hard achter in de kerk speelde vond ik te gek!

groetjes Maud

05 juni, 2009 21:40

 

Een reactie posten

<< Home